I'm alive

Okej, jag suger, jag vet. Har inte skrivit här på typ hundra år nu. Men vafan, jag kom väl av mig lite och så blev jag sjuk nu med. Vilket jag aldrig är annars, så det är skitjobbigt. Feber och grejer. Vanligtvis är jag immun mot feber, eller jag påstår mig vara det och lever igenom skiten, men nu går det bara inte. Huvudet kokar och allting är täppt (fult jävla ord förövrigt).

Det går med andra ord inte så bra för mig. Men lite ljus har jag haft i alla fall, Sander kunde byta jobbdag med mig så han är dagens ängel. Mamma fyller ju år på lördag och dessutom är jag fortfarande sjuk. Ett extra plus med bytet blir att jag får jobba med Bell också, men det är bara ett sidoplus för det var viktigare att jag faktiskt inte kunde jobba.

Igår var jag hos tandläkaren, för första gången på tre år.. De sa som de brukar.. "Det här ser ju fint ut.. Ehm.. Bra" Okej? Känns ju som att det kommer vara högst onödigt att betala för de där besöken nästa år, typ 300 spänn för att en snubbe ska säga att det är fint.

Idag har jag målat naglarna och varit på kustskepparkurs, trodde jag skulle dö för jag svär på att jag fick typ 40 graders feber så fort jag kom dit. Sjukt jobbigt att sitta och räkna massa kurser, bäringar och pejlingar då.

Så, nu skrev jag ett skitlångt inlägg med uppdateringar om vad som händer i mitt fantastiska liv, det får kompensera för att jag inte har skrivit tidigare. Period.

Yey.

Jag ska bli Sailor Mars förresten. Hon är tuffast och leker med eld, precis som jag.

Puss
Trix

http://www.anikionline.com/new_friends/renfrew/Mars.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0