Honung, körsbär, kiwis och ett bi

Sitter och målar honung just nu. Har målat, körsbär, kiwis och ett bi. Illustrator kan man bli trött på, men måste man så måste man. Ska skriva på min engelskaartikel om Aboriginerna med. Det kommer bli en lååång natt.

Kom på en skitfiffig grej förut, jag har en bokad tid imorgon som måste avbokas minst 24 timmar innan och det är ganska försent nu, men jag vill väldigt gärna boka om den. Så då tänkte jag att man kan ju bara säga att man typ är skitsjuk och inte kan komma, typ migränanfall eller nått. Då måste det ju gå att boka om!

Drack min Aloe Vera-juice nyss för första gången och det var skitkonstigt. Blandade den med vanlig juice för den skulle tydligen inte smaka så värst gott, men alltså det var helt sjukt, Aloe Vera-smaken typ la sig i gommen och just när man drack märkte man inget men så fort man var klar var man tvungen att stoppa in något annat i munnen illa kvickt för det luktade och smakade Aloe Vera överallt! Och det är en såndär lukt/smak som man inte vill ha i munnen. Det luktar som det smakar helt enkelt. Men nu efteråt känns det helt mysko, som om det ligger en hinna runt i hela min hals och typ håller den öppen, skitlätt att andas! Bra grejer det där!

När jag blir stor ska jag odla egna Aloe Vera-plantor. Jag ville köpa en i Lanzarote men fader sa att man inte fick ta dem genom tullen. Hmpff.

Nu ska jag fortsätta måla. Skulle annars behöva lite underhållning. Bläh.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0