Hemkommen.

Va, jo, nej, ja, mhm, eller hur, va?

Jag är nog en av de vimsigaste personerna på denna jord just för tillfället, gick upp åtta (Lanzarote-tid så sju då) imorse och var skitpigg, sprang omkring och gjorde saker jag vet inte vad. Åt lite, sprang till affärerna som inte hade öppnat, sprang hem och tillbaka till affärerna efter en timma när de hade öppnat. Köpte MASSOR Aloe Vera-gel så nu har jag i ett och ett halvt år framöver.. Har även Aloe Vera-juice. Snacka om att jag kommer bli frisk och vara mjuk på min hud!

Jag ska sammanfatta min resa med x antal ord, den som vill veta mer om något av dem får helt enkelt fråga mig personligen eller något liknande. Okej, det kommer nog bli snarare meningar och ord. Jaja.

Molnblandad sol, 28 grader varje dag, lavastenar, väskor, klänningar, djävular, Caesar Manrique, fiskjävlar, Atlanten, sol sol sol, solkräm, en kall och en varm pool, marknad, hundar på åsnor, en svart strand, ädelstenar i sanden, vatten, coco-yoghurt, sabor coco!, glass, britter, tyskar, britter, britter, spanjorer, kineser, taank jooo, glashalsband som sågs bli tillverkade, vulkaner, vulkanlagad mat, naturreservat, kameler som egentligen var dromedarer, leopardsjal, maìz, vinkade guldkatt, Aloe Vera.

Nu får det vara nog. Jag har inte ätit sen innan jag gick på planet, det var elva timmar sen. Jag är lite hungrig men jag orkar faktiskt inte. Ska sova, får äta imorgon istället. Internet är fint. Jag har ingen aning om vad jag babblar om längre. God natt.

Ps.
Imorgon ska jag och Bell kuta tills vi stupar (inte riktigt), sen har jag en lektion som är viktig, sen ska vi till bibblan och jag känner för en riktigt göteborgsk fika. Åh.

Ps 2.
Bilder kommer väl så småning om, kanske imorgon om jag har tur. Fast det brukar jag inte ha. Bara när jag spelar vänd åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0