Hälsning

Här kommer en "smula" förkortad version av mitt och Trix skriveri som ägde rumm idag. Bara så att ni alla vet att hon är vid liv (så jag slapp åka dit och liva upp henne) haha!

Trix: Här är jag!
Bell: Heeej! Saknar dig!
Trix: Saknar dig med!
Bell: Berätta nu! Hur är det??
Trix: Vad ska jag berätta?
Bell: Allt! Killar, Sol, mat.. Allt!!
Trix: Du borde vara här med mig så skulle vi ligga på stranden och sola och bada i svinkallt vatten!
Atlanten alltså, inte att leka med
Det är soligt och varmt och Tobias är knäpp och vill inte sola.
Så jävla mycket BRITTER! Britter, tyskar och norskar
Imorron ska jag åka på nån tur och kolla på typ hela ön!
och vi äter mest hemma, allt smakar tomat.
Bell: Oj, vet du min bok var så jävla bra!!
Trix: Min med! Så JÄVLA BRA! Du måste läsa den, som en ny Otori!
Bell: Jag väntar på att du ska komma hem så att vi kan gå dit och låna del 2!
Bell: När kommer du hem??
Trix: Måndag, 20.00 landar planet!
Och sen ska vi springa på tisdag morron, börjar inte fören ett.
Men nu måste jag gå! Har redan gått massa mb..
Bell: Okej men Kram sålänge!
Trix: Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det låter ju bra att hon lever

2010-04-09 @ 03:48:36
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0