Fredagen

Under fredagen stressade Bell iväg till pendeln för att möta Trix och åka med pick och pack till Ostindiefararen och paxa båtsmanshytten. Efter detta åkte vi till Trix skola och gick på en fotolektion och sen till biblioteket.

På biblioteket kom goda nyheter, en väldigt vänlig själ som jag är evigt tacksam har nämligen lämnat in dendär boken som jag lämnade på pendeln, så jag klarar mig utan böter!

Väl tillbaka på Osten tittade vi på tv (Så ska det låta) och folk kom lite då och då, någa kännde vi och några påstog sig känna oss.. Lite skrämmande med minnet nu.

När det blev sena natten gick vi och la oss.

Gonatt! / Bell
Nej jag är FÖR TRÖTT för att kolla stavfel och sånt skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0