Blev inget

Jag åkte in till Göteborg idag och skulle vara på utbildning från kl 9, men när klockan var 5 i nio var jag fortfarande helt ensam, förutom alla underbara människor som jobbar där då. I alla fall så gick jag upp med dem och satte mig på måndagsmöte tillsammans med Karro, som var den andra guiden i stället och fick vara med om lite nyheter angående sommaren, igentiligen ingenting viktigt men superkul ändå. Det visade sig att smarthuvudet som skulle hålla utbildningen hade bytt ställe och var på ett helt annat ställe, så jag fick åka hem igen.

När jag nu kom hem stog min lollebror utanfär och undrade om jag kunde fråga mamma om 100 kr för att ta hål i örat, min bror menar allvarligt att han vill ta ett hål i  örat. Ganska gulligt så jag frågade om jag fick hänga med. Vi får väll se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0