Que?

Okej, idag åkte vi in till den stora staden för att gå i affärer och så vidare, vi lyckades larma, hann med bussen med stor marginal och allt gick som smör. Förutom att jag glömde mina vantar, och förutom att vi inte hittade till plattan från t-centralen. DET är tragiskt, men jag försvarar oss med att vi är ovana Stockholmsbesökare och att vi gick åt fel håll! Annras hade vi hittat, utan tvekan!

Efter att ha gått i affärer och blivit kära i diverse materiella föremål inhandlade Bell en fantastiskt fin ögonskugga och vi fann en klänning på en affär som båda är helt nere i, den var på rea (halva priset, score) plus att vi köpte den tillsammans. Så det blev relativt billigt! Synd bara att vi måste hejda oss, annars kommer ingen av oss ha en krona kvar när vi sa åka hem. Det vore ju allt för tragiskt.

Sen träffade vi Max som hittade överallt, till och med hem till honom själv, så vi åkte dit och kollade på Forrest Gump som vi pinsamt nog inte hade sett innan. Vi såg även Ugly Betty för det kan vi ju inte göra hemma då vi bara har tillgång till ettan, tvåa, fyran, sexan, svt24 och internet.

Nu har vi nyss tittat på film, tror jag ska göra mig redo för sängen och dö lite för dette börjar bli tungt i huvudet efter en knepig första riktiga dag i Stockholm. Bell duschar, hoppas inte hon somnar där. Om hon inte kommer inom 40 min får jag nog springa och kolla om hon har drunknat. Bilder på inköpen kommer imorgon, eller senare idag blir de väl då. Tjoho! Sova.. Hihi.


Bevis på hur mycket vi behövde skotta för att komma in i huset.

Puss
Trix

Kommentarer
Postat av: JAG

Ooooh my god.. Larmade vad??? hehehe..

Hitta ni inte till plattan från tricken?? ajajaj Vad skall man tro om er?? :)

Ha de GÖTT

2009-12-30 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0