Ny blogg, nya tider. Yes.

Nu äre såhär va, att jag tröttnade på hur det såg ut på blogspot för jag hatar när det går upp hela vägen på sidan, nu är det ju ett litet mellanrum mellan headern och där uppe. Ah, det är snyggar i alla fall även om ingen fattar vad jag menar. Och jag skriver det här inlägget helt själv för Bell gick och la sig precis.

Dessutom upptäckte jag ju hur mycket mer man kan ändra här bara man kan lite html, vilket jag lärde mig under tiden så nu har jag ändrat både den här och Bells blogg helt och hållet. Plötsligt förstår jag exakt hur blogg.se fungerar. Ska skriva en bok "Hur du lär dig blogg.se på en kvart". Kommer bli multimiljonär.

Snart är det dags att sova för imorgon är det en händelserik dag, jag och Bell ska färga ögonfransarna, plocka hennes ögonbryn, springa runt och ta bilder i snön och dessutom byta julklappar. Jag har inte ens slagit in hennes. Ska bli intressant att se vad jag får, har fått tjuvkika på en extrem närbild men jag fattar ingenting. Skulle gissa på att det är en gris utefter den bilden och det tror jag inte att det är. Hm.

Imorgon måste jag packa lite till inför Stockholm också. Tror jag. Fast jag kanske hinner den 27:e, det borde jag ju nästan. Ja, jag ändrar mig. Jag ska inte alls packa imorgon.

Det enda jag inte förstår på den här sidan är hur man ändrar textstorlek i blogginlägget, jag kan ändra standardstorleken i html-koden men det borde finnas någon smart knapp som man bara kan trycka på. Fast det verkar inte så. Jaja. Nu ska jag sova.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0