God Jul!

Nu när julenatten närmar sig vill jag bara passa på att önska er alla en riktigt god jul! Jag har varit hemma hos pappa och Chatarina där även farmor och Gibbson var och hälsade på. Detta innebär att jag har spenderat förmiddagen med att jaga kattskrället för att alla andra ska ha en lugn stund.

Bara för att ge er två härliga ex på vad denna knepiga katt är kapabel till att göra:

Mitt i natten stördes husets julefrid av ett plöttsligt brak, detta brak var katten som lyckats ta sig in i skrivbordet och tjongat till hålslagaren som flög ut från lådan och ner på golvet. Förutom detta har han hängt och slängt i dörren (han och farmor sov i mitt rum) för att ta sig ut i resten av huset.

Droppen som fick himmelen att börja gråta var ändå idag när Chatarina upptäckte katten med att sitta och gnaga i sig hennes krukväxter, sen spydde han ner hela deras sovrum..

Eftermiddagen har tillbringats en aning lugnare hemma hos mamma där härlig julklappsutdelning fortsatte, och såklart ett samtal till Trix! Som verkar äta en hel massa långt där borta.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0