Tamburin i min kusin

Nu har jag slagit in nästan alla julklappar och det känns ganska bra, speciellt eftersom jag vet att julfirande hos släktingar betyder försenat födelsedagsfirande för mig också. Gånger två! Fantastiskt. Det här året har jag varit väldigt specifik i min önskelista, minns inte ens om jag hade någon förra året, så det kommer nog bli bra. Dessutom har jag lyckats lista ut julklappar till alla andra som har fått priset att gå ner väsentligt, vilket betyder att jag inte heller är broke. Det är bra.

Idag har jag nästan inte gjort någonting, inatt bad jag snällt och lugnt min lillebror att hålla käften ett antal gånger då han satt och spelade spel på sin dator. Han var givetvis tvungen att skrika i sin mikrofon för att de andra han spelade med skulle höra honom. Detta pågick till sex-tiden imorse. Inte okej. Så man skulle väl kunna påstå att jag var lite trött idag, jag själv gick och la mig runt halv två fast jag hade bestämt mig för att sova tidigt... Vad gick fel liksom? Men jag och Bell hann i alla fall kolla på massa gamla bilder, färga ögonfransarna och byta julklappar. Men det sista gjorde vi så sent så vi hann inte öppna dem, det får vi göra på julafton istället, via telefon. Jag kanske får en gris trots allt.

Om en halvtimma är det Ugly Betty och fast jag inte tittar på det mer än för att sällskapa med Bell så ska jag se det idag, trots att jag alltså är ensam. Men jag har inget bättre för mig såhär tre dagar innan jul ändå, så Ugly Betty it is!

Nu blir det nog inget mer skrivande innan jul, så
GOD JUL ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0